неділю, 12 лютого 2023 р.

Тиждень сприяння здорового способу життя « Журба здоров’я відбирає, а радісна думка прибавляє»

 



З 30 січня  по 3 лютого 2023 року в нашому навчальному закладі  проходив Тиждень сприяння здорового способу життя « Журба здоров’я відбирає, а радісна думка прибавляє»

 

Безцінний скарб,

Що ми здоров'ям звемо

Із юних літ нам треба берегти,

Адже нічого більше нам не треба,

Щоб тільки всі здорові були ми!

Здоров'я школярів багато в чому залежить від їхніх теоретичних знань і практичних навичок, які сприяють збереженню здоров'я. На даний момент школа відіграє велику роль у розвитку здоров'я дитини, її ставлення до свого здоров'я, реальних дій і вчинків, які створюють умови для набуття здорового способу життя.

«Тиждень здоров'я» в школі допомогає  учням осягнути глибину проблеми, усвідомити, що здоров'я включає різні компоненти, виявити першопричини порушення здоров'я, набути знань та вмінь, які сприятимуть збереженню фізичного, соціального й психічного здоров'я.

Заходи, які проводяться впродовж «Тижня здоров'я» формують в учнів прагнення до постійного покращення свого способу життя та виховують свідоме ставлення до свого здоров'я.

Під час проведення тижня були використані різноманітні методи роботи.

Зокрема  соціальним педагогом   Тимощук Л.А. було проведено анкетування «Здоровий спосіб життя» - « Здоровим бути модно», за результами склали пам’ятку: «Правила здорового способу життя». 5-7 класи

 

 Для старшокласників було проведено годину спілкування психологом Чудінович С.М. Вейп і підлітки-вейпери:  чого чекати від електронних сигарет - шкоди чи користі? Старшокласники взяли участь у диспуті: «Бути здоровим – це здорово!».

 

Мета роботи: експериментально довести негативний вплив речовин які входять до складу електронної сигарети на здоров’я людини.

Предмет дослідження: обізнаність учнів з питань впливу паління електронної сигарети  на здоров’я людини.

Гіпотеза: якщо експериментально довести негативний вплив речовин які входять до складу електронної сигарети на здоров’я людини, та покращити обізнаність учнів з цього питання, то можна запобігти виникненню хвороб зв’язаних    із       палінням

електронної сигарети.










 

 

 



Учні дійшли висновку, що життя неповторне і в кожного своє. Людина від природи має певні здібності і таланти, вона наділена розумом, тому здатна творити свою долю, але для цього потрібно працювати над со­бою, формувати характер, волю, хороші звички, різноманітні вміння і навички, вдосконалювати дух і тіло, мати активну життєву позицію.

Всі заходи під час тижня були проведені на належному рівні. Кожен день був цікавим, корисним та різноманітним. Заходи дали дітям достатньо знань щодо бережливого ставлення до свого здоров’я та оточуючих людей.

Сьогодні проблема здоров'я дитини, її уміння захистити себе в навколишньому середовищі була і залишається актуальним питанням у системі виховання молоді. Ми, дорослі, повинні вчити дітей, як їм жити у світі, який ми створили та передаємо у спадок.

 


Соціальний педагог                        Тимощук Любов Анатоліївна


Немає коментарів:

Дописати коментар

«Як допомогти дітям самостійно вчитися в умовах війни?»

«Як допомогти дітям самостійно вчитися в умовах війни?»   Як допомогти дітям самостійно вчитися в умовах війни? Навчання впродовж  життя  – ...